Re: Zagadka z pocztą na onet

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 10:12:07 MET DST

... nie rozumiem pozo tak kombinowac...
... jak sie zorientowales ze to nie do Ciebie to chyba dalej nie czytales
... i teraz tylko powiadom i wytlumaczyc osobe dla ktorej byla ta wiadomosc
ze niechcacy kliknoles na nie swoja wiadomosc, ale od razu wyszedles...
itd.. :)
... nie sadze zeby sie dalo jakos na takiej skrzynce ustawic spowrotem na
nieprzeczytana ...

... a pozatym NTG !!! ...