starszy dwuprocesorowy??

Autor: Przemysław C. <pc83_towywalic__at_wp.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 09:40:47 MET DST

Witam,
Mam teraz kompa celka 2,0 700 pare megsow ramu dysk 40. Mam na tym arch
linuksa i wystarcza mi to do moich potrzeb. Jednak ostatnio w drugim
starczym kompie glownie do netu i jakis rzeczy "biurowych" siadl port i
nie chcielbym juz tego naprawiac bo komp wiekowy (pII 350 Mhz 300 pare
mega ramu). Taki moglbym tanio kupic ale wiadomo jak taki komp dziala
przy odpalonych kilku programach o girkach fleszowych juz nie
wspominajac. No i zastanawiam sie nad przestawieniem obecnego kompa
zamiast tego starego i kupieniem dla siebie calkiem niedrogo maszynku
dwuprocesorowej della z 2 x pIII 1Ghz i 1 giga ramu z dyskami scsi (z
jednym prcem i 512 mb ramu taka konfiguracja kosztuje 500 - z dwoma
prockami i 1 giga jeszcze nie wiem).
I tutaj moje pytanie bo nie mialem stycznosci z masyznkami dwu-
wieloprocesorowymi. Jak taka konfiguracja ma sie do kompa np p4 2,4Ghz z
1 giga ramu?
Pozdrawiam