Użytkownik "zanies" <news@zanies.org> napisał w wiadomości
news:eb5cma$2vi$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Rozumiem. Orientujesz sie moze jeszcze w jednej dreczacej mnie kwestii, otoz z
> tego co wyczytalem na stronach lgservice jednym z warunkow wyslania do serwisu
> jest zalaczenie do karty gwarancyjnej dowodu zakupu (ewentualnie jego kopii).
> Nagrywarke kupowalem razem w zestawie z nowym komputerem i nie mam osobnego
> paragonu/faktury na sam naped.. co w takim wypadku mam zrobic?
Na twoim miejscu poszedłbym z napędem i dowodem zakupu na cały sprzęt. Poproś,
żeby wypisali gwarancję z datą wsteczną na napęd.
Received on Mon Aug 7 09:15:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Aug 2006 - 09:51:06 MET DST