Re: USB - LPT i HP 1150C

Autor: Mirosław Cichocki <mirekc_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 07:51:26 MET DST

kamil napisał(a):
> Witam, prosze o pomoc
>
> Mam drukarke wielofunkcyjna Ofice jet 1150C LTP i w kompie z LPT jest
> wszystko ok, windows XP rozpoznaje urzadzenie instaluje automatycznie
> stery drukarka i skaner dzialaja, problem pojawia sie jak chce ja
> podlaczyc do laptopa przez przejsciowke USB(nie mam LPT)
[...]

Wg instrukcji obsługi to urządzenie wymaga dwukierunkowej komunikacji
przez port LPT, w dodatku wymagania te są dosyć specyficzne, np. nie
działa przy ustawieniu portu w trybie EPP. Może to sugerować
niestandardową komunikację z portem na poziomie sprzętu. Marne szanse,
że urządzenie to zadziała z jakąkolwiek przejściówką.

> [...] prosze o sugestie jak rozwiac problem

Spróbuj wykorzystać urządzenie jako drukarkę instalując sterownik HP
DeskJet 660C. Skanera nie da się uruchomić.