Re: 2 Karty graficzne PCI-E

Autor: <pwojciechowski_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 22:54:30 MET DST

Jolly Roger napisał(a):

> Są gniazda PCI-E x4 o długości PCI-E x16 (elektrycznie zgodne z PCI-E x4) i
> PCI-E x4 o długości mniejszej niż PCi-E x16. W pierwszym przypadku bez
> problemu takiego X300 wrzucisz, a w drugim nie. Innym rozwiązaniem może być
> zakup karty na zwykłe PCI- używanych jest pełno, np. na allegro.
> Ewentualnie można sie postarać dorawć kartę graficzną na PCi-E x1, ale
> dostępność w Polsce chyba zerowa.

Sa 4x krotkie. Karta da sie wlozyc ale nie dziala :(. No moze nie do
konca, moj linus karte wykrywal, listowal ja, ale nie dalo sie z niej
skorzystac, wywalalo blad inicjalizacji pamieci. Musze poszukac wiec
karty 4x lub 1x. Probowalem wrzucac Rive 128 na PCI, ale ta nie
potrafila poprawnie wyswietlic obrazu, latal jakby odswiezanie bylo zle
(co ciekawe wczesniej w kombinacji z inna grafika na PCI dzialala spoko)