Re: D-Link DI-604

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 20:20:24 MET DST

Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:44D628BC.C2804388@gazeta.pl...

> No tu bym plimeryzowal ;) Mam dwie sieciowki w kompie i w jednej moge to
> zmienic, a w drugiej - nie... Swego czasu troche szukalem rozwiazanai,
> ale nie znalazlem...

Hmm ,bazowałem na najtańszej (czyli najpopularniejszej i najprostszej)
sieciówce czyli R8139, która ma taki feature. Myślałem że już nic gorszego
być nie może, cóż myliłem się. Choć możliwość zmiany MAC nie zawsze jest na
sterach wbudowanych w Win, czasem pojawia się dopiero na sterach ze strony
producenta. A coś czytałem kiedyś o jakimś programiku który w każdej karcie
pozwala zmienić MAC, niezależnie od sterowników.