problem z karta ATI RADEON 9550

Autor: <mefmund_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 17:24:29 MET DST

Witam,
Mam nowiotenka karte radeona 9550 i mam problem z jej dzialaniem.
Podczas uruchamiania systemu windows xp powstaja roznokolorowe smugi za

myszka, keski pionowe i poziome na calym monitorze, problem z barwami
lub calkowicie czarny ekran (czasami wystepuje pare problemow na raz, a

czasem pojedynczo. Co wlaczenie komputera). Po chwili komputer sam sie
restartuje. Oddalem juz karte na gwarancje i okazalo sie, ze jest
sprawna, nawet dali mi nowa. Posiadam plyte glowna KT 600-A. Na innym
komputerze ta grafika dziala bez zastrzezen. Do mojego komputera
wlozylem inna karte ATI RADEON (9800SE) i dzialala poprawnie na moim
sprzecie. POMORZCIE!!! Nie mam pieniedzy na serwis. ;)