Re: a jest TAKI ups ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 22:11:54 MET DST

bajkonur@interia.pl napisał(a):
> Witam,
>
> Szukam UPS`a, ktory spelnialby nastepujace warunki:
>
> 1. jak najmniejszy gabarytowo
> 2. moze trzymac nawet tylko 20 sekund (chodzi raczej o to zeby nie trzymal jak
> padnie prad, tylko utrzymywal stale parametry pradu w przypadku chwilowego
> zaniku pradu)
..a chyba każdy tak sie zachowuje.... W kazdym razie jak piorun błyska
to ja słysze jak cos klika w upsie, a dopiero chwile potem grzmot. z
drugiej strony jak snieg spasał z dachu na przewody elektryczne, swiatła
gasły na sekunde, a ups costam zakllikał pomruczał i tyle.

> 3. jest bardzo tani
to juz sprawa dyskusyjna, ja dałem za swój 50 zł, zato za akumulatory 130.

Pzodrawiam
ToMasz