Re: podakrecanie X1600PRO

Autor: Crimson <robertsad_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 15:25:11 MET DST

Użytkownik "Brovar" <bbrowarski@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eauq8j$5vu$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Crimson" <robertsad@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Może nie na temat (ale na temat odpowiedział już Jolly Roger:P):
>
> Jak Ci się spisuje ta karta? W co już próbowałeś grać? To odnośnie naszej
> wcześniejszej dyskusji, kiedy zastanawiałeś się co kupić ;-)

 Jasne, jase. Pamietam Cie ;)
 Kupilem te karte i juz uzywam ;)
 Oblivion dziala OK, Prey tez w max ustawieniach.
 Oblivion tego nie uniesie ; Prey tak !
 Tej kardcie trzeba zapodac osobno napiecie z zasilacza.
 Mam wersje na AGP, niczym mnie nie zaskoczyla ani powalila na kolana.
 Ot lepsza karta od R 9550 ale czy duzo lepsza ?
 Duzo.
 Wiesz ja mam kiepską plyte glowna wiec wiecej i mocniej w grafice nie
powalcze.
 X1600PRO 512 i tak przerasta moje moje mozliwosci sprzetowe.
 Na to co potrafi ta karta to jest nadal za droga.
 Dzis powinna kosztowac 300 zl gora.

-cr-