problem z LG GSA-HL20

Autor: akala <akala_at_onet.eu>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 22:15:51 MET DST

Mój szanowny znajomy zakupił sobie wczoraj nagrywarkę LG GSA-HL20 i
postanowił sam ją zamontować. Aktualnie mam z nim kontakt tylko
telefoniczny i już od wczoraj mój telefon już pada. Problem jest taki.
System XP jeden dysk i nagrywarka CD.
Do tej pory nagrywarka CD działała całkiem prawidłowo. Szanowny kolega nie
czytając instrukcji ,ani mnie nie pytając po prostu podłączył do drugiego
wtyku na taśmie DVD i uruchomił komputer .DVD nie chodziło więc zadzwonił
do mnie no wyjaśniłem mu ,że należy odpowiednio poustawiać zworki. Teraz
jest tak :
na środkowym wtyku chodzi CDW albo DVD na ostatnim nic nie chodzi ,a razem
albo jest widziany CDW albo DVD .Wygląda to tak jak by "ostatni" wtyk na
taśmie był uszkodzony. Więc znajomy kupił nowa taśmę ale nadal jest tak
samo. Dopiero w niedzielę po południu będę mógł mu pomóc osobiście ale
teraz musze ciągle mu tłumaczyć przez telefon co i jak.
Poradźcie i dajcie jakąś radę w czym może być problem i co zrobić by oba
urządzenia chodziły. Co on jeszcze mógł "zrypać",że to nie działa.

akala