Re: problem z hp 1020

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 22:02:41 MET DST

T. <blaszczu@gmail.com> wrote:

> Witam, mam problem z drukarką hp 1020, mianowicie chodzi o to, że
> drukuje kilka-kilkanaście stron po czym przestaje drukować, czyscze
> pamięć, resetuje drukarke ok chodzi, czasem trzeba zresetować kompa i
> też chodzi... nie jest to jednak za bardzo wygodne, drukarka pracuje w
> biurze i jest potrzebna non stop nie ma czasu zeby co godzine, gdy
> przychodzi klient, bawic się w jej resetowanie, strata czasu i po
> prostu jest to denerwujące.

            Dobrze zrozumialem - uzywacie HP1020 jako drukarki sieciowej dla
grupy roboczej? Przeciez to badziewie nie za bardzo nadaje sie nawet na
drukarke osobista do okazjonalnych wydrukow. Nie ta zywotnosc, szybkosc
i klasa mechanizmu.
            Warto przemyslec zmiane modelu na bardziej dostosowany do grup
roboczych, wskazane z wlasnym wbudowanym printserwerem ethernetowym,
no chyba ze lubicie takie zabawy ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl