Stary komp i cd-rom=Problem

Autor: szczepan99 <piotr1800_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 17:04:43 MET DST

Witam

Mam komputer z pentium 166 na płycie asusa p/I(jakoś tak) - P55TP4N
v.1.01 w którym nigdy nie był używany cd-rom. Zostałem poproszeny o
zainstalowanie w nim takiego napędu. Nie mogę w żaden sposób sprawić, by
bios wykrył mi taki napęd, ponieważ nie mam ani opcji "cd-rom" ani
"auto" w biosie. Mogę tylko ustawic dyski twarde. Opcja autodetekcji
także nie wykrywa cd-romu. Ściągnąłem sobie manual ze strony producenta,
ale dalej nic nie wywnioskowałem. Jestem za młody żeby pamietać jak
naprawia się takie zabytki :) , proszę więc o pomoc bardziej doświadczonych.
Ps. Zależy mi na szybkim rozwiązaniu problemu.

Pozdrawiam
Szczepan