Re: minolta 1250E glupieje po ~15 kartkach

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 14:55:56 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> Wymuszałeś sam PCL, żeby PS nie musiała interpretować?
Mam zainstalowane na windozie 2 sterowniki - pclowy i psowy. Gdy drukuje
"tekst" lub grafike "wektorowa" - na obu sterownikach nie ma problemu.
Gdy drukuje chocby obrazki jpg - oczywiscie na ps duzo wolniej idzie,
ale idzie - po ilustam stronach sie wysypuje...
> Albo zmniejszenie rozdzielczości wydruku? Choćby dla testu.
Drukarka ma ustawienie wylacznie 600x600 (i tego tylko uzywam) oraz
1200x1200.