Re: Tablet - czy warto kupić !!! Uzytkownicy powiedzcie cos na ten temat

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup.com>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 12:33:14 MET DST

Powiem tak - mam pocketa z rysikiem, mam tablet przy komputerze, i do
pewnych zastosowan jest super (np Photoshop)
Niestety nie mialem do czynienia z tabletPC
Kartka ma ta neizaprzezcalna zalete ze mozesz ja dac drugiej osobie aby
cos dopisala swoim dlugopisem, jak spadnie to sie nie rozwali, mozna
rozlozyc kilka obok siebie aby wiecej widziec.
Sam osobiscie wole duzo bardziej projektowac cos na kartce
Pamietam jak kiedys poszedlem ze szkicem rozkroju w palmtopie do
stolarza - przezyl szok ;)
W czasach Newtona byly osoby ktore uzywaly tylko jego do pisania, ponoc
to sie sprawdzalo..
Z checia potestowalbym tabletPC, wydaje mi sie ze zamiast notebooka by
sie sprawdzil, ale papieru to raczej nei zastapi
Marx