Przesiadka z MX510 na MX518 i problemy :/

Autor: fantastic <usenetuser_wytnij_to__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 12:11:43 MET DST

Witam,
Mam problem z mychą MX518 Logitecha. Wcześniej używałem MX510 i niestety
po dwóch latach padł lewy przycisk, przestawał klikać lub klikał jak mu
się zachce to i 3 razy zamiast raz. Ponieważ model MX510 nie jest już
produkowany, Logitech wymienił mi myszkę na MX518 i tu zaczyna się
problem. Mycha coraz częsciej zaczyna zacinać się podczas grania,
zacinki trwają ok 1 sek. i w tym czasie mycha nie reaguje na ruchy ani
przyciski. Roszady ze sterownikami i zmianami portów (3xUSB i PS/2) nic
nie zmieniają, więc problem raczej w samym gryzoniu.
Ogólnie mycha MX518 mnie rozczarowała, lżejsza od MX510 i mimo większej
czułości (1600 vs 800dpi w MX510) jakby mniej precyzyjna, nie wiem jak
to wytłumaczyć, ale zdaje się jakby mycha traciła precyzję przy wolnych
ruchach (np. podczas celowania ze snajperki) i nie pomagają tu roszady z
ustawieniem czulosci. Zauważyłem, że myszka również 'sama z siebie'
jakby czasem zmienia poziom czułości, raz zwiększa raz zmniejsza.

Czy ktoś może spotkał się z podobnymi problememami?

--
fant