Re: P2 400 MHz vs. Duron 700 MHz

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 08:16:25 MET DST

Michał napisał(a):

> Nie mam pojęcia czemu tak jest i dziwię się bardzo. Może to tylko u mnie
> tak się dzieje...

Może coś w twoim sprzęcie mu zwyczajnie nie pasuje? Widziałem na
serwerze z którego ściągałem ISO najnowszej wersji jakąś specjalną
wersję do uruchamiania na komputerach, gdzie normalna powoduje problemy.
W każdym razie wiem tyle, że u mnie np. nie chciało prawidłowo
wyświetlać GUI na karcie S3 1MB, gdy włożyłem podobną, ale mającą na
pokładzie 4MB problemów nie było. :)
W każdym razie natknąłem się na jeszcze jeden - po zainstalowaniu na
dysku, nie wiedzieć czemu nie znalazła się spora część wymaganych
sterowników, przez co nie działała sieć i były problemy z montowaniem
cdromu. Musiałem je ręcznie przegrać z odpowiedniego folderu z ramdysku.
Ale pomimo tego to po zainstalowaniu na hdd system zwyczajnie "śmiga",
to znaczy tak, jak może śmigać na sprzęcie sprzed prawie dziesięciu lat
nie wspierającym nawet MMX a którego procesor pracuje na taktowaniu 133
MHz. :)
Jak mówiłem znajomy próbował go odpalić na jakimś Athlonie 650 MHz i
ponoć śmiga. nie słyszałem o jakichkolwiek problemach, stąd dziwię się
temu co napisałeś i nie wiem czym to moze być spowodowane.

Ja u sibie odpaliłem Xubuntu z CD, mam co prawda Semprona 2500+ z 768 MB
RAMu ale byłem naprawdę zaskoczony jak szybko ten system działa w wersji
Live! Byłem przekonany, że tego typu "demonstracje" straszliwie mulą,
tymczasem nie.

Dlatego jestem ciekaw, czy na takim komputerze złożonym w większości z
części zalegajacych w szafie będzie dało się go normalnie użytkować? W
końcu system jest ponoć optymalizowany pod stare maszyny...

O różnice z Duronem zapytałem, bo to jedyny nieco straszy sprzęt z jakim
miałem do czynienia przez dłuższy czas. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/