Re: Co lepsze do gier?

Autor: aciuh <mw_at_obronet.wytnij.org>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 02:42:52 MET DST

Dnia 02-08-2006 o 16:02:51 PCMANIAK <pcmaniak@onet.eu> napisał(a):

> Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości

> Nie wiedziałem, ze to grupa o cenach, :-)
> a myślałem, że o sprzęcie... :-(

Dzizus bierz LCD i nie daj sobie kitu wciskac ze LCD sie nie nadaje.
Ja kupilem daaawno, kiedy taka analogowa 17tka kosztowala ponad 2k i nie
zaluje.
Przede wszystkim
- zajmuje mniej miejsca
- zre mniej pradu
- oczy mnie nie bola a siedze dluuuuugo (zainwestuj "w oczy", nowych nie
kupisz a leczenie ich, okulary, okulista na pewno beda wiecej kosztowac
niz 240zl)
- smuzenie w grach to mit z epoki matryc laptopow sprzed 10 lat (ja mam
czas reakcji 25ms i nic nie smuzy, a przynajmniej oko ludzkie tego nie
widzi)

to powinno wystarczyc :> a i transformatorowa lampke na biurko mozna
postawic obok bez obawy ze monitor bedzie mrugal :)

pozdr
Marcin