Re: Nowy laptop - pomoc w wyborze

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 22:42:54 MET DST

Użytkownik "Kristopultos" <no@spam.please> napisał w wiadomości
news:easubc$j6s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "och.karol" <och.karol@gazeta.pl> wrote in message
> Dzieki za wszystkie uwagi.
> Faktycznie HPnx6125 spelnia wszystkie zalozenia oprocz procesora Intela
> (to nie jest az tak istotne) takze wezme go pod rozwage.

Za przeproszeniem, pieprzyć czy to Intel czy AMD. Dla zwykłego śmiertelnika,
który nie będzie katował kompa danymi, grafiką, grami czy czymś tam innym
jeszcze to bez znaczenia.
Na platformie Centrino są lepsze osiągi w pracy na baterii - i tyle.
A te wszytskie dyskusje na temat wyższości jednych nad drugimi są dobre dla
tych co właśnie sprzęt katują.
A my zwykli blonduserzy...

--
pozdrawiam