Re: malutki komputerek

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 19:23:22 MET DST

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Michal Lukasik*, która zaskrzeczała:

> NetVista 6568 RBG
> Za ftp://ftp.software.ibm.com/pc/pccbbs/netvista/06p1504.pdf
> Depth: 360 mm (14.2 inches)
> Height: 87 mm (3.43 inches)
> Width: 345 mm (13.6 inches)

Dzięki, faktycznie malutki.

> Nie. Ma 2 "wentyle". Jeden mały wyciągający (chyba 60mm, albo nawet
> mniejszy) w zasilaczu i jeden 80mm nawiewający na radiator CPU (sam CPU
> PIII@933MHz ma tylko radiator).

Dobre rozwiązane. Jeszcze jedna rzecz mnie ciekawi - czy zasilacz ma
jakieś wolne wtyczki, żeby w razie czego podczepić dodatkowy wentylator
itp.?

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8