Dlaczego komputer nie wchodzi w stan wstrzymania?

Autor: Rex <spam_at_away.com>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 16:29:05 MET DST

Witam,
w opcjach zasilania w win xp mam ustawione:
- wstrzymanie systemu po 10 minutach;
- wyłącz monitor po 5 minutach.

Do niedawna wszystko działało tak jak należy, tzn. po 5 minutach nic nie
robienia monitor zostawał wyłączany, a 10 minutach komputer przechodził
  w stan wystrzymania.
Od niedawna komputer przestał przechodzić w stan wstrzymania (nic nie
grzebałem w opcjach zasilania). Monitor nadal jest wyłączany po tych 5
minutach, natomiast komputer nie.
Dodam, że gdy zmieniłem dla próby ustawienia i ustawiłem wstrzymanie
systemu po 5 minutach to komputer zachowywał się prawidłowo -
przechodził w stan wstrzymania jednocześnie z monitorem.
Gdy ustawiłem monitor na 3 min, komputer 5 min również wszystko było w
porządku.
Gdy ustawienia zmienię na te, które miałem pierwotnie (komputer - 10
min, monitor - 5 min) to komputer odmawia posłuszeństwa i nie chce
przechodzić w stan wstrzymania.
Czy ktoś z Was wie co to może być?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam