Re: P2 400 MHz vs. Duron 700 MHz

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 16:21:36 MET DST

Użytkownik "Elves" <nomail@nomail.com> napisał w wiadomości
news:eassqt$emb$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Na K6-2 333 i 128 MB RAM można spokojnie pod XP pracować. Bardzo

Przepraszam za OT (bo nic do tematu nie wniosę), ale widocznie umiejętność
czytania ze zrozumieniem na grupach zanika!

Przecież kolega Atlantis napisał już kilka razy, że NIE CHCE NA TYM
KOMPUTERZE WINDOWSA, tylko Linuxa z mało wymagającym GUI. Więc po co te
wszystkie sugestie dotyczące Windowsa?

--
Pozdrawiam
Brovar