Re: P2 400 MHz vs. Duron 700 MHz

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 15:14:24 MET DST

PSYLO napisał(a):

> Co do Xvidów i innych Divxów, wszystko zależy na jakim konkretnie kodeku
> jest to skompresowane. Bo w bardzo wielu już dziś przypadkach dobrze
> mieć procesor min. 800-1000MHz.

To znaczy masz na myśli jakieś kodeki w stylu DivX/xVid czy np. RMVB, bo
co tych ostatnich, to zdaje sobie sprawę, że jakieś 600-700 MHz to
absolutne wymagane minimum.

> Na starym systemie operacyjnym z odpowiednią ilością pamięci i nie
> najgorszym dyskiem dałoby się na tym jeszcze pracować

Nie mówię o _starym_ systemie operacyjnym, to typowe podejście
użytkowników Windowsa - jak stary komputer, to instalować w98. ;)
Mam na myśli jakiegoś Linuksa z lekkim GUI, np. Debiana z XFce czy
Xubuntu, które przecież jest właśnie optymalizowane dla starszych
komputerów.

> przy czym już np. wysyłanie dużych plików w ethernecie 100 Mbit/s
> zarżnie maszynę całkowicie. Możesz spróbować, jeśli mówisz, że masz
> już kilka takich podzespołów :)

Poza tym to chyba jasne, że gdybym udostępniał któryś z napędów celem
kopiowania czegoś itp., to nie oglądałbym wtedy jakiegoś filmu na tym
sprzęcie. ;)

Właściwie na dobrą sprawę to brak jedynie MoBo. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/