Re: Dobry i nie za drogi zasilacz

Autor: Fred <olalalal_at_oalalalall.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 14:32:15 MET DST

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:eask8h$88o$1@news.onet.pl...
> Witam!
> W związku z tym że muszę w ciągu 24h wykombinować jakiś sensowny
> zasilacz a nie jestem pewien czy uda mi się dostać jakiegoś najtańszego
> Chiefteca
> to czy dobrym pomysłem jest Modecom MC-350ATX 2.0 PFC ?
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=19656

gdybys mial troche więcej czasu i ochotę na zabawę z allegro to polecam:
http://allegro.pl/item119033813__rarytas_seasonic_ss_401ht_400w_pciex_sata.html
zasilacz jest zaje...sty, wymiata tego starego fortrona(modecoma) wyzszą
sprawnoscią (czyli cichoscią), konstrukcyjnie/wykonanie tez jest lepszy (mam
oba).

te z allegro to wersje OEMowe dlatego tanie, w sklepie wersja full tego
seasonika to koszt ponad 300zł.