Re: P2 400 MHz vs. Duron 700 MHz

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 14:24:27 MET DST

PSYLO napisał(a):

> P2 to już staruszek, teraz w telefonach komórkowych są lepsze procesory
> ;) Swoje czasy świetności ma już za sobą. Po przesiadce różnica na
> niekorzyść będzie znaczna.

Wiem, że to staruszek. ;) Ale właśnie kilka takich leży u mnie w szafie. ;)
Może zapytam. Dałoby się na takim staruszku w miarę wygodnie pracować, w
takich zastosowaniach jakie wymieniałem (Internet i Ethernet,
skanowanie, udostępnianie dysków i napędów), w taki sposób, żeby okienka
nie rysowały się w takim tempie, że będzie to widoczne gołym okiem, a
próba zaznaczenia kilku plików czy przesunięcia okna spowoduje zacinanie
się wszystkiego? ;) Nie chcę oczywiście na tego typu sprzęcie
kompresować filmów czy RIPować muzyki. :)
Ale... Chodzi chociażby o to, że pod mój skaner nie ma sterowników dla
XP, a sterowniki SANE spod Linuksa go obsługują... Natomiast skanowanie
pod 6x86 PR166+ w w98 to masochizm. :)

# /George Orwell - Rok 1984/