Re: malutki komputerek

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 13:12:54 MET DST

> na Allegro jest taka firma Lucom, sprzedaje takie oto komputerki, oto
> link http://allegro.pl/item118892125_p2_400_malutki_gwarancja_f_vat.html
> ] a właściwie jest sama obudowa z płytą i prockiem,
> mam tu pytanko, ile max ramu można tam wsadzić , i jaki max dysk można
> podłączyć , i czy można wsadzić lepszą grafikę i jaką, za pomoc, Dzięki
:)

Wg. producenta 256 mb, ale 512 tez powinno dzialac, o ile wsadzisz tam
kosci przeznaczone dla BX'a

Grafika - kazda na PCI pod warunkiem, ze miejsca wystarczy.
Masz dwa sloty PI, ale w dolny ciezko cokolwiek zmiescic, gdyz
przeszkadza radiator od procesora (BTW, wymienilem sobie na
P3 500)

> ps. a może ktoś z was ma lub używa takiego lub podobnego pececika, i jak
> mu się sprawuje ??

Mam ten sam w wersji z dzwiekiem od Yamahy, plyta glowna to OEM Acera
o oznaczeniu V66LT-2 (byly tez Scovery z innymi plytami). 256 mb RAM
P-III 500 MHz (Katmai), Ati All In Wonder na Rage Pro, dysk 20 gb
i DVD-Rom LG. Kino domowe jak sie patrzy ;)

Tu masz wiecej na ten temat:
http://www.vdr-wiki.de/wiki/index.php/Beispielkonfiguration_-_Scovery_250

Pozdrawiam,
Vituniu.