problem z kompem - proszę o pomoc

Autor: Paweł <geres_at_op.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 12:06:39 MET DST

Witam

Mam problem z komputerem. Podczas włączania najpierw jest wszystko ok, potem
pokazuje się tablica ładowania windy, a następnie jeszcze jakaś dziwna
tablica przy której zawiesza się klawiatura. Przy wejściu do biosu, po kilku
sekundach również zawiesza się klawiatura. Przy wrzuceniu płytki z windą
CD-ROM również przestaje odczytywać. W czy może tkwić problem?

komputer:
Procesor: Intel Pentium III 450 MHz
Płyta główna: Fujitsu-Siemens D1107 Intel 440BX
Pamięć operacyjna: 256 MB SDRAM
Karta grafiki: AGP Matrox MGA G100 4 MB

Komputer kupiłem na Allegro więc nie wiem czy jest zainstalowany jakiś
system operacyjny. Dzieje mi się to od samego początku próby uruchomienia.

Pozdrawiam
Paweł