Wylaczanie sie kompa

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_wytnijto_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 10:21:52 MET DST

Dziwna sytuacja, spotkalem sie z nia juz ze 3 razy.

Komp, windows xp+sp2 po powiedzmy paru miechach pracy
zaczyna sie wylaczac w momencie uruchamiania sie windowsa

Nie jest to na pewno winad temperatury, czy wiatraczkow etc

sprzet w trybie "dosowym" dziala wiele godzin,
ponowna instalacja windowsa skutkuje tym samym,

czyli wkladasz plytke zaczyna sie instalowac i sie wylacza.

We wszystkich tych przypadkach pomoglo mi wylaczenie ACPI w biosie,

Tylko dlaczego komp dzialal kupe czasu z acpi okej a potem przestaje
(i to nie jeden taki przypadek w mojej praktyce)