Re: Jaki aktywny hub USB?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 10:03:21 MET DST

Dnia 8/3/2006 12:05 AM, Użytkownik igoR szczurka napisał:
> Czy może mi ktoś poradzić aktywny hub USB 2.0, z minimum trzema portami,
> który będzie miał dość prądu by poradzić sobie z klawiaturą, tabletem,
> oraz wpinanym od czasu do czasu stickiem USB lub telefonem (pobiera
> zasilanie z USB) czy aparatem foto.
>
> Dość mam eksperymentowania, a sprzedawcy w sklepach internetowych
> rozkładaja ręce radząc "testowanie". :P

A co tu eksperymentować.
Mam jeden no-name 4-portowy i jest ok, drugi ma 7 portów (i-tec) i też
wszystko działa.

Działa bez problemów zasobożerna klawiatura (Logitech G15), przynajmniej
dwa klucze, dysk 2,5" na 2 portach oraz karta TV na usb. I to wszystko
na jednym hubie.

A tak na codzień to działa o wiele więcej rzeczy... a po wyłączeniu
zasilania zewnętrznego część rzeczy lubi się wyłączyć bo wtedy wszystko
leci z komputera.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \