Re: Czy pendrive jest niezawodny?

Autor: Arrakis <pawelr_at_vp.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 08:45:51 MET DST

Rex napisał(a):
> Witam,
> od jakiegoś czasu swoje ważne dane przechowuję na pendrive'ie
> podłączonym do komputera i tak się zastanawiam na ile ten nośnik
> informacji jest niezawodny.
> Czy "padł" komuś z Was kiedyś pendrive i straciliście dane na nim
> przechowywane?
>
> Pozdrawiam
> Rex
Ja mam pendrive-a 1 GB i po jakimś miesiącu wyparowała mi z niego cała
zawartość (na szczęście był backup danych na dysku kompa). Po
podłączeniu go do kompa PenDrive nie nadawał się do użycia, ale co
ciekawe ponowne sformatowanie go przywróciło jego używalność ;) do dziś
chodzi prawidłowo. Jednak ten wypadek świetnie pokazuje że PenDrive nie
jest pewnym nośnikiem.

--
Pozdrawiam
Arrakis