Re: Neostrada a 2 aparaty telefoniczne

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 00:43:52 MET DST

Googie napisał(a):

> Najwygodniej było by po prostu końcówkę tego 8-metrowego kabla z pokoju
> przepiąć z telefonu do modemu (można zrezygnować z tego telefonu tam),
> ale mam pytania:

Zrób tak: wymień stare gniazdko na nowe RJ11. Wsadz rozdzielacz(1) na
dwa gniazdka. Do jednej dziurki wsadz filtr DSL i podłącz do niego
telefon. Do drugiej dziurki podłącz kabel (nowy, z wtykami RJ11) a na
końcu wsadz rozdzielacz i podłącz bezpośrednio modem i poprzez filtr DSL
drugi aparat.

Telefony i faksy podłączasz przez filtr, w pudełko z neo są dwa; masz
tam także jeden rozdzielacz -- ten oznaczony (1). Rozdzielacz drugi, na
końcu kabla musi mieć inną płeć. Mam tak w domu i wszystko działa.

--
Filip.