Re: fat32 i wielkosc pliku

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 00:20:16 MET DST

Dnia 2.8.2006, JoteR napisał(a):

> Apage! Dyć to software! A my tu, panie, ino o sprzęcie...

Owszem, ale dobrze wiesz, że to "specjalny rodzaj" softu. Firmaware jak
najbardziej tu pasuje.

> Na pewno to Słowacki napisał "Pana Tadeusza",

Hę??? ;D

> a i tak zawsze warto się
> upewnić przed wygłoszeniem kategorycznej opinii. Sprzęt bez oprogramowania
> to tylko kupka krzemu, plastiku i metali przeważnie kolorowych, żeby go
> uruchomić lub zdiagnozować trzeba od czasu do czasu choćby zająknąć się o
> oprogramowaniu. Przecież pytanie nie było o pasek zadań w Windzie ani o
> grepowaniu gzipów, tylko o organizację logiczną kawałka sprzętu bez
> odnoszenia się do konkretnego systemu operacyjnego.

OK. Może lekko przesadziłem, ale nie usprawiedliwia to niezajrzenia przez
pytającego najpierw do archiwum grupy i choćby próby znalezienia
odpowiedzi samemu - po coś w końcu ta netykieta jest. Nie denerwują Cię
powtarzające się pytania, do tego takie, na które znalezienie odpowiedzi
przez dowolną wyszukiwarkę zajmuje 2 minuty?

> ... które odeślą go na jakieś zakazane forum,

Nie. Między innymi do strony, której link podałem w innym poście (źródła,
u którego należało szukać odpowiedzi, czyli WWW M$), a także do "lekko
licząc" setki odnośników do tego samego pyt. i odpowiedzi na nie.

> gdzie zmarnieje chłopak do szczętu albo i przeklinać się nauczy ;-)

:)

> To może zamiast zmieniać opis grupy
> trza ją zlikwidować, bo "przecież wszystko jest w Google"? Apeluję o umiar.

Z mojej strony EOT.

--