Re: Wybrac pomiedzy Sempronem a Celeronem D

Autor: Marek <marxjousun_at_post.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 00:12:49 MET DST

> dzieki, decyzja juz zapadla. Tak, celeron jest socket to LGA775. O
>
> Akurat chipset VIA PT880 jest wyjatkowo udany.

moze i tak, ale ja po pewnym czasie zrezygnowalem ze sledzenia rynku
sprzetowego.
Skupilem sie bardziej na sofcie, bo sledzic obecnie 2 rynki....nie chcialbym
pobierznie, wiec skupiam sie dobrze na jednym.

BTW, czy mozecie polecic jakas strone, gdzie moglbym przesledzic
(jednak...:) ewolucje procesorow i chipsetow ?
Zatrzymalem sie na ok Pentium4 (zwykly) i chipsecie Intel 865. Cos na wzor
sciezki rozwolu, co nieco o taktowaniu etc ?
Polsko badz anglojezyczne.

Dzieki!