Re: DVD-/+RW - co jest nie tak?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 20:46:39 MET DST

Użytkownik <radekp@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:c18vc21oidvnde3dk3jo9q65khdeqmvba6@4ax.com...
Tue, 1 Aug 2006 19:23:39 +0200, w <eao2ne$btb$1@sunflower.man.poznan.pl>,
"PCMANIAK" <pcmaniak@onet.eu> napisał(-a):

> Sprawdź tę płytkę na innym napędzie, byle nie takim gównie jak Samsung --
niech
> to będzie np. NEC.

Jesteś największy palant na tej grupie! :-)

1. Kup sobie dobry młotek i pieprznij w ten swój głupi łep. Może ten
debilizm wyrażony uprzedzeniem do firmy Samsung wyleci. SAMSUNG jest
wiądącym producentem pamięci, urządzeń do montażu elektroniki, ma wiele
laboratorii tworzących nowe technologie i urządzenia, uczestniczy w wielu
zrzeszeniach, zatrudnia setki specjalistów, a taki kmiot jak Ty, pozwala
sobie używać słowa "gówno". Jesteś żałosnym polskim kmiotkiem.
2. Dział napędów optycznych SAMSUNGa i Toshiby pracują razem. Jesli używasz
słowa gówno wobec napędów SAMSUNG, to musi to oznaczać to samo względem
firmy Toshiba. To już ukazuje kolejny brak wiedzy o urządzeniach.
3. Nie rozwiązałeś mojego problemu, ale umiałeś wyrazić małointeresującą
mnie (i pewnie wielu innych dojrzałych użytkowników netu) opinię.
4. Nie wstydź się i napisz, że zazdrościsz mi nowoczesnego napędu, co?

Problem rozwiązany, ale nagrody nikt z grupowiczów nie otrzyma, bo nie
pomógł. ;-)