Re: kompatybilność BIOSów

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 00:22:18 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:jgiegqygrjw0.dlg@smutas.org...

> Tu piszą, że jest do ściągnięcia działający, mnie się nie udało.
> http://forum.hslab.pl/viewtopic.php?t=1962

Wypróbowałem tego ruskiego jakiegoś BIOS'a, ale zawiodłem się strasznie. Na
FSB 200MHz w ogóle się nie odpalał, a na 166MHz jak się odpalił, to
straszliwie mulił, mielił dyskiem. Wgrałem z powrotem najnowszego z
oficjalnych, szukam dalej.

Aha, żaden z tamtych od Merlina nie chce się wgrać, programy flashujące
piszą że nie pasuje rozmiar.

--
Pozdrawiam
Brovar