Re: wymiana plyty glownej a temperatura procesora

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 18:49:49 MET DST

Łukasz B. napisał(a):
> FSB jest poprawnie ustawiony zworkami, nie ma zworki na mnoznik ale
> częstotliwość jest wykrywana poprawnie.

Są zworki do ustawienia mnożnika:-) Nie trzeba ich ustawiać jak wszystko
funkcjonuje poprawnie, ale jak nie... Przypatrz się dokładnie płycie i
znajdź taką sekcję zworek oznaczoną FID, opis zworek masz w manualu, ale
nie papierowym tylko tym na CD lub w necie.Ten papierowy należy użyć w
miejscu na którym często siadasz i niezbyt ładnie tam pachnie:-P

> Jak napisałem - w programie CPU Idle

Jasne, mi się coś ubzdurało, że w biosie:-) Zwalę winę na powracający
znowu upał:-) Nawiasem pisząc używanie tego programu nie powinno Ci być
porzebne, procek nie powinien osiągać takich temperatur.A tak poza tym

> Cała obudowa bardzo silnie sie nagrzewa wiec wykluczam:
> - zle zalozenie wentylatora
> - błąd sensora
> - złą pastę

A zasilacz nie podaje zbyt dużych napięć na którejkolwiek nitce?

> Instrukja nie jest zbyt obszerna, nic nie tłumaczy dlaczego OSowa i C2
> metody wyłączania nieużywnych części procesora nie skutkuja.

No to niestety jest prawda, ta na CD też tego nie tłumaczy i chyba żadna
już nigdy nie będzie.Producent raczej nigdy nie przyzna się do błędu, w
instrukcji zawsze wszystko będzie ładnie, pięknie i tęczowo

Tomaszek