Re: Nowy laptop - pomoc w wyborze

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 18:19:53 MET DST

Użytkownik "Kristopultos" <no@spam.please> napisał w wiadomości
news:eaq896$5hh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> Znajoma chce kupic sobie laptopa.[...]
... A ostatnio zacząłem zwracać uwagę na pewien drobny szczegół.
A mianowicie chodzi o poziom toutchpad'a. W mojej poprzedniej Maxdacie oraz
w Fijitsu-Siemensach toutchpad jest prawie natym samym poziomie co obudowa.
Skutkiem tego jest bardzo łatwe, niezamierzone dotykanie jego powierzchni.
Skutkiem tego jest przemieszczanie kursora. Jest to strasznie deptymujące,
gdy podczas pisania tekstu kursor przeskakuje mimowolnie kilka linijek wyżej
i nagle piszemy tekst nie tam gdzie zamierzaliśmy.
W obecnie posiadanym przeze mnie HPnx6125 toutchpad jest umieszczony duzo
niżej i od końca kwietnia nie zdarzył mi się opisywany wyżej przypadek.

--
pozdrawiam
karol