Re: resety GPU :/

Autor: Marek <marxjo_nospaam_at_post.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 13:37:48 MET DST

Użytkownik "D|Maxxx" <dieta.maxxx@SPAMgmail.com> napisał w wiadomości
news:eapgfm$ddf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam,
>
> od jakiegos czasu borykam sie z nastepujacym problemem.
>
> otoz co jakis czas, bez scisle okreslonej przyczyny, choc czesciej przy
> ladowaniu jakichs wiekszych grafik do karty, resetuje mi sie karta
> graficzna. jest to wysluzony Radeon 9200 SE na AGP 4x, smiga na
> sterownikach Omega Drivers, na oryginalnych bylo to samo + czasami
> zawiechy. nie umiem okreslic kiedy pojawil sie problem, dodam, ze nie bylo
> tak od poczatku.
> czy jest znana jakas mozliwa przyczyna? czego szukac? czym sprawdzac?
> podac jakies detale?

mam to samo na sapphire 9100 64mb/128bit. Nic nie pomaga.
Kiedys bodajze karta sie przegrzala i to jest wlasnie przyczyna tego
zawieszania.
Cos prawdopodobnie padlo, przeciazylo sie i teraz karta grzeje sie
strasznie.
Zalozylem inny wentylator na gpu, radiatory na kostki ram i jedyne co
uzyskalem to puste kieszenie :)
Nie ma rady na niego juz :( Lepiej zaoszczedzic i kupic nowa karte w
niedalekiej przyszlosci