Re: Jaki NAS polecacie (Network Attached Storage)? [OT?]

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 12:19:02 MET DST

BartekK <sibi@drut.org> writes:

> czipset via686 i problemow nie ma zasadniczo.. poza marna wydajnoscia
> w porownaniu do i815 (ktory mam w maszynce obok)

Wydajnoscia IDE? Fakt, nie uzywalem tego.
A tak w ogole, sprawdzales jak to dziala z patchem libata-pata,
zamiast ze starymi driverami? http://zeniv.linux.org.uk/~alan/IDE/
W moim przypadku, mimo ze libata-pata to sa dosc nowe drivery,
wszystkie dziwne zachowania drivers/ide zniknely.

> 3.5" maxtor, ale ze 3 lata to on juz ma...

7200.

> Wszedzie uzywam kart intela 10/100 chodzacych na module eepro100 (te z
> najnowszym czipem, chyba z 9 na koncu)

Probowales z e100? eepro100 to dosc stary driver.

Bardzo dziwne.

--
Krzysztof Halasa