Komunikat "no signal detected" na monitorze podczas uruchamiania kompa

Autor: marciner <marciner_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 10:31:05 MET DST

Od jakiegoś czasu pojawia mi się komunikat jak w temacie podczas
uruchamiania komputera. Monitor wyłącza się na kilka sekund podczas
startu systemu. Wyłączenie monitora następuje tylko podczas
uruchamiania komputera, potem wszystko działa ok. Teraz mam LCD, ale w
cześniej taki sam problem występował również na monitorze CRT. LCD
podłączałem przez DVI i normalnie ale to nic nie zmienia. Jakoś nie
mogę przypomnieć sobie momentu kiedy to zaczęło występować.
Zrobiłem wcześniej podmianę biosu w karcie Radeon 9550 Saphire. Bios
jest od jakiejś wersji Radeona 9600 PowerColor. Przez jakiś czas
(rok) wszystko grało, karta szybsza, monitor się nie wyłączał.
Teraz jest również problem ze strerami do tej karty. Ostatnia wersja
jaka działa to catalysty 5.2. Nowsze nie działają, komp po ich
instalacji ciągle się resetuje w tym momencie kiedy gaśnie monitor
na sterach 5.2.
Co może być przyczyną takiego działania? Czyżby czas było już
myśleć o nowej karcie bo obecna siada?

Pozdrawiam

marciner