Re: jesli nie NEC DVD to co?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 10:10:17 MET DST

> a ciemu? jakies uzasadnienie? z ciekawosci pytam bo sam mam ;)

Co do LG to przeglądałem parę testów i widzę, że z nimi to loteria - raz
zrobią napęd, który świetnie nagrywa, innym razem okazuje się, że nie
potrafi często nagrać płyty z ilością błędów trzymającą się poniżej
dopuszczalnych norm. Osobiście używałem tylko nagrywarek CD-RW tej firmy
i na tego typu sprzęt od nich nie narzekam, podobnie jak na czytnik
DVD-ROM, który mam w swoim komputerze, podoba mi się fakt, że potrafi
czytać nawet DVD-RAM. Jednak podstawowym powodem dla którego nie
wziąłbym nagrywarki LG jest to, że kompletnie na dają się one do
testowania płyt - nie zwracają nawet podstawowej informacji o błędach
PIE/PIF!!!

Co do Samsunga, to trochÄ™ podobne powody jak w przypadku nowych
Lite-Onów - opowieści o kiepskiej jakości zapisu.

# /George Orwell - Rok 1984/