jaki monitor w panoramie wybrać?

Autor: <adam.klaja_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 23:15:39 MET DST

Witam

Mam problem jaki monitor wybrać i bardzo byłbym wdzięczny za
wszelką pomoc.
Monitor jaki bym chciał kupić powinien być miniumum 19 cali, mieć
złącze DVI, mieć obraz panoramiczny oraz mieć na matrycy powłokę
poprawiającą kontrast (w NEC-u nazywa się to OpiClear, w Sony
X-Black) ale nie umiem zbyt wiele takich monitorów namierzyć :(.
Znalazłem NEC 20WGX2 ale w zasadzie biorąc pod uwagę parametry na
jakich mi zależy nie umiem znaleźć dla niego konkurencji. Proszę
pomożcie...