Re: notebook do muzyki

Autor: tattva <samborro_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 22:26:29 MET DST

MadMan napisał(a):
> Moim zdaniem jednak nie powinieneś kupować Macintosha, tylko coś innego
> - Maki intelowskie są jednak nieco przepłacone.

Dzieki za wyjasnienia!
Faktycznie, Apple'a przestalem brac pod uwage. Duzym minusem sa juz np.
tylko 2 wejscia USB. Na razie najciekawiej wygladaja dla mnie Toshiby.
Z zakupem laptopa poczekam jeszcze zapewne z 2-3 miesiace, wiec byc moze
cos jeszcze sie zmieni. Moze beda Core 2 Duo na laptopy i ceny
pozostalych procesorow pojda w dol? ;-)

/tattva