Re: Jaki zasilacz

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 21:54:24 MET DST

> To jest absurd. Chcesz wydać pewnie z ponad tysiąc na procesor,
> grafikę i pamięć, a na zasilacz tylko 100 zł wyliczasz? Abso-
> lutnie bez sensu.
>
> Bezwzględne minimum to jakiś Fortron za 70-90 zł z Allegro,
Hmm... minimum?? Nie, to raczej optimum :)
Za tyle (a nawet mniej 50-60) można kupić modele z serii FSP 350-60MDN(
R ) lub podobne i nie ma obecnie sprzętu który byłby zbyt wymagający
(oczywiście pomijając smoki SLI i tym podobne quad-konfiguracje :). Nie
zapominajmy, że obecne wypasione konfiguracje pobierają w stresie max
~250W. 350W lub 400W w wykonaniu Fortrona to naprawde porządne zasilacze
i starczą na długo.

Troche nie rozumiem "oburzenia" (absurd, bez sensu), konfiguracja Marka
to obecnie LowEnd, Enlight 200W by sobie poradził, a co dopiero zasilacz
powyżej) - widać ewidentnie niski budżet kupującego, a chcesz żeby
kupował zasilacz za 200zł, z całym szacunkiem, ale to właśnie wydaje mi
się bez sensu. 100zł to wystarczająca kwota za zasilacz do tej
konfiguracji i starczy również na przyszłość jeśli odpowiednio się kupi.
Napisałeś również, że Modecomy GT i GTF są niezłe, zgadza się, z tym że
nie są już produkowane, a z drugiej ręki (allegro) kosztują poniżej
50zł, a w porównaniu do serii FSP350-XXX (FSP400) to klasa niżej.
Przypomnijmy również że FSP350-XX pojawiły sie w ofercie Modecoma jakieś
dwa lata temu i kosztowały sporo ponad 200zł.
Z innych zasilaczy można kupić np uznane Chiefteci HPC360-302-DF na
allegro ok 100zł.

--
Pozdrawiam
Simon