Zasilacz - czy wytrzyma...?

Autor: k_js <krzychu_j4_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 21:27:36 MET DST

witam
Mam nastepuja ca konfiguracje:
Mobile Athlon 3000, ASRockK7S8X, 512Mb RAM, GeCube Radeon 9550 Extreme,
Seagate 40GB, nagrywarke Lite-On DVD i nagrywarke CD LG i do tego zasilacz
firmy 2N 300W.
Chcialem teraz dokupic dysk twardy 60 lub 80GB i moje pytanie jest takie czy
to zasilacz wytrzyma czy tez jest ryuzyko ze padnie? Wiem ze lepiej kupic
lepszy ale niechce wydawac tyle pieniedzy. Jesli nie wytrzyma to nie kupie.
Prosze o pomoc.

pozdrawiam