Re: DVD-/+RW - co jest nie tak?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 20:19:44 MET DST

Użytkownik "Gupik" <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisał w wiadomości
news:eao33s$8vj$1@news.interia.pl...
> wymień ten złom na co innego, np. Nec lub Pioneer111 [ bez D]

Nie złom, bo pięknie nagrywa mi i jest cichy i nie mam się czego czepiać
(oprócz wymienionego problemu).
Tak czy inaczej chciałem uniknąć pisania marki, bo spodziewałem się nalotu
głupich opinii na tę markę, a przecież problem musi być do rozwiązania.
Opinie o Samsungu są ciekawe, lecz tendencyjne i nudne. Ja potrzebuję
odpowiedzi na problem, bo to może być coś z softem, itp.

Tak czy inaczej SAMSUNG dostał wyczerpującą informację i ciekawe co te osły
odpowiedzą, bo chuje nie znają nic innego jak: "prosze odinstalować
sterownik i zainstalowac najnowszy oraz przeczytać instrukcję obsługi" (w
której to kurwa jest napisane jak otwieć szufladę!). Ale byle kogo SAMSUNG
nie zatrudni...nie, nie... minimum wyższe wykształcenie, doświadczeni, język
angielski płynnie w mowie i piśmie, i jeszcze ładne zdjęcie i CV.

Tak czy inaczej, jak będzie się z czego pośmiać, to zacytuję!