Re: Laptop z USA - jaki?

Autor: Damwal <damn84_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 18:19:49 MET DST

Fox wrote:
> Witam. Kolega wraca z USA w sierpniu. Jaki laptop kupić tam żeby sporo
> zaoszczędzić? Potrzebuję dobry sprzęt 1GB ram, 100GB HDD, procek jakiś
> 1,7 GHz. Co polecacie? Może jakiegoś Della? Gdzie kupić najtaniej? U nas
> to bym poszedł do supermarketu.

Nie wiem jak to wygląda w tej chwili,ale w przeszukuj strony
internetowe producentów pod kątem promocji. Zajrzyj też
www.pricegrabber.com i www.cnet.com - niezłe wyszukiwarki sprzętu w
sklepach internetowych.

Pomijając kwestię gwarancji(osobiście jeszcze nie znam osoby,
której spaliłoby się coś w laptopie, a słyszałem tylko o jednym
przypadku) najlepiej można wyjść właśnie na czymś z górnej
półki.

Dla przykładu w zeszłym roku Dell miał przez tydzień sierpnia
promocję minus700$ na laptopy z górnej półki na swojej stronie www.
Kumpel kupił 17cali 1GB ram, 100GB HDD, 1,8Ghz centrino, GeForce 6800
256MB + gwarancja 2-3lata...za 1780 $...a ja byłem sknerą ;)
Ale jeżeli Twój znajomy miałby kupić i nie testować nawet przez
tydzień to byłbym ostrożny na Twoim miejscu.

pozdr.