Re: Dell OptiPlex GX1 - jaki maksymalny procek?

Autor: K <kurt76.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 15:35:06 MET DST

Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał(a):

> A mogę zapytać o źródło? Jest może gdzieś w sieci jakaś strona z danymi
> technicznymi, opisem zworek itp.? ;) W gruncie rzeczy różnica pomiędzy
> P2 450 MHz a P3 600 MHz powinna być widoczna. ;)

mialem kiedys ta jednostke, wiec wiem nieco w temacie.... a wiec faktycznie
p3 600 to max, ale tylko w biosach od A08 wzwyz i ponizej A07 :), bios A07
umozliwia wlozenie dowolnego Coppera, o ile sie nie myle nie mozna sie cofac
w wersjach, sprawdz wszystko dokladnie. poza tym na plycie masz jeszcze takie
drugie zlacze podobne do FDD, jest to zlacze do chipu ATI, mozesz tam
podlaczyc dedykowana karte TV ATI (na isa, ale bierze tylko prad) w efekcie
uzyskasz ATI All-In-Wonder - czyli krysztal obraz bez obciazania systemu
(kabel robisz z FDD, sa schematy na necie).