Re: Nosidelka do pecetow - gdzie kupic

Autor: Maciej Lankowski <berberek_at_priv7.onet.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 12:49:03 MET DST

In pl.comp.pecet you wrote:

>"Laptop" ?

Może napiszę o zastosowaniu. Otóż zastosowanie to ma mieć do
serwisowanych pecetów, które znajdują się w pewnym zakładzie, dosyć
rozległym terenowo. Nie zawsze jest samochód aby po takiego PC
pojechać. Najwygodniej i czasami najszybciej jest zapiąć go w takie
pasy i zanieść go na warsztat.

Broń boże nie chcę go używać jako mobilnego komputra, więc kieszonka
na UPS i monitor jest mi niepotrzebna :P

 berberek