Re: Celeron 2.55 Abit IS7 + TV

Autor: <graucho_at_poczta.fm>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 12:24:40 MET DST

Malina napisał(a):
> Witam
> Mam Celerona 2,55, Abita IS7-E2 (chyba) do tego i 1gb ram.
> Ostatnio kupilem karte TV (Contex 2388) i zgrywam sobie filmiki z kamerki
> analogowej.
> Obciazenie procka rzedu 82-85% (do jakosci DVD), wiec komp nie nadaje sie
> prawie do uzytku a kasetka srednio 45min.
> Mam wiec pytanie co lepiej kupic:
> P4 3.0GHz z HT czy sprzedac to i kupic jakiegos Atlona <3.0GHz?
> Jak ktos ma wlasnie takie procki i uzywa w podobnym celu prosze o odpowiedz.
> (Zmiana Karty TV raczej odpada wiec tylko procek i ew. plyta)
Według mnie przyjrzałbym się kontrolerowi dysku i samemu dyskowi.
Wiadmo że celeron nie jest wymiataczem ale i tak to powinno lepiej
chodzić. Co do obciążenia to zależy czy ta karta potrafi sprzętowo
coś pokodować do DVD (MPEG2) czy robi to softwareowo. Bo jak to
drugie to na każdym komputerze może chodzić bokiem.

PZDR graucho