Re: klopoty z karta na wifi

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 11:43:01 MET DST

"Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> wrote in message
news:eams20$4sk$1@news.onet.pl...
> poszukaj innych sterowników, spórbuj wywalić tez SP2 o ile posiadasz- ale
> 10 dbi to chyba cos źle pokazuje stumbler.>

karta wifi nie to grafika nvidi ze co tydzien sa nowe sterowniki, a co do
sp2
to oczywiscie ze go mam - XP jest legalny i caly czas go update-uje, nie
wiem
co moglbym innego zrobic... nie jestem specem systemowym, myslalem ze
to jakis problem sprzetowy

a co do Stublera to sygnal 10 bd mam jak postawie kompa obok rootera wifi
(co w niczym nie pomaga zacinajacej sie karcie) jak odejde od nadajnika to
sygnal spada mi do 20-30 bd, ale to nadal nie powinien byc problem, kiedy
karta dziala prawidlowo, to na takim sygnale przsyla mi 54 Mbps bez problemu

zreszta przy tym zacinaniu siec mi kilka razy zaskakoczyla, ale w granicach
1-5 Mbps
i szybko sie zrywala

ZOMO